Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych

Deklaracja dostępności

OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony .

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdują się pliki do pobrania. Część z nich pochodzi z instytucji zewnętrznych (np. ministerstw, innych urzędów itp.). Może się zdarzyć, że nie wszystkie pliki będą w pełni dostępne, może w nich brakować miedzy innymi nagłówków, opisów alternatywnych do tabel i grafik. Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać oraz dokładać wszelkich starań, by nowe dokumenty były przygotowywane w sposób poprawny.

Nadmierne koszty

Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

Pliki wytworzone przez inne podmioty niż przez Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów nie są dostępne
z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych. Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności. Wszystkie mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności. Część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje


Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Beata Onowszak-Śliwiok — mejlowo sekretariat@wznk.pl lub telefonicznie (58) 677-50-00.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub pisemny pisemny. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo: zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej. Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Szczegółowa informacja o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej:

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:

Dostępność architektoniczna

Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, świadczy swoje usługi w 5 budynkach: Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się w budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 251 w Wejherowie. Do budynku prowadzą dwa wejścia. Pierwsze główne wejście znajduje się od ul. Jana III Sobieskiego, drugie od ul. Hallera. Do drugiego wejścia prowadzą schody. Przy schodach do drugiego wejścia nie ma możliwości podjazdu dla wózków. Dla interesantów przeznaczone są oba wejścia. Sekretariat znajduje się na II piętrze po prawej stronie od wejścia głównego. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz przy wejściu głównym. W budynku nie ma windy. Brak jest toalety dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem brak jest wyznaczonych miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Wejherowskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Wejście do budynku przy ul. Obrońców Helu 1 znajduje się z boku budynku od ulicy Fryderyka Chopina. Przy głównym wejściu znajdują się stopnie. Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obsługa interesantów odbywa na prawo od wejścia głównego. Przed budynkiem brak jest wyznaczonych miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Wejherowskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Do budynku przy ul. Św. Jacka 19 prowadzą 4 wejścia. Trzy znajdują się od strony Św. Jacka a czwarte od strony Parku Majkowskiego. Wszystkie dostosowane są dla wózków, gdzie w ostatnim jest wykonany podjazd. Wejście do biura WZNK znajduje się po prawej stronie budynku od strony Św. Jacka 19. W budynku znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych. Nie ma w budynku windy. Przed budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Wejherowskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Obiekt „Centrum Integracji Społecznej- Wodne Ogrody położony jest pomiędzy ulicami Strzelecką i Kalwaryjską, głównej wejście znajduje się od strony ul. Kalwaryjskiej. Składa się z dwóch budynków (głównego i technicznego) oraz strefy basenowej. Wejście główne dostosowane jest dla wózków. Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy restauracji, do której prowadzą zarówno schody jak również winda otwierająca się automatycznie, szerokość drzwi wynosi 90 cm. W budynku znajduje się toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Wejherowskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Wszystkie atrakcje basenowe z wyjątkiem wieży-zjeżdżalni, tj. plażowisko, ławeczki, niecki basenowe, oraz sauna są dostępne z poziomu gruntu. W głównej niecce basenowej zamontowaną specjalną rampę dla niepełnosprawnych, umożliwiającą zejście z wózka do wody. W razie potrzeby osobom niepełnosprawnym asystują ratownicy.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna